Kontakta föreningen

Boende kontakta styrelsen genom att skapa ett nytt ärende på Kundportal (simpleko.se). Du loggar in genom att använda BankID. Skicka ett mail till info@skarkarlen6.se om du inte kan använda BankID.

Leverantörsfakturor ställs alltid till:
Brf Skärkarlen 6, Fast.nr. 335, Box 1005, 831 29  Östersund.
Skicka fakturan med vanlig post till den adressen. Eller e-posta den till simpleko@ironmountain.com . Observera att fullständig postadress måste anges på fakturan även när den skickas med e-post. Endast en bifogad faktura per e-post, i filformat pdf eller tiff, max. 1 MB.

Mäklare Kan nu mera ladda upp medlemsansökan och överlåtelse handlingar digitalt HÄR alternativt med vanlig post till: Brf Skärkarlen 6, Wergelandsgatan 2 bv, 168 48  Bromma.
E-posta samtidigt en kopia av handlingarna till info@skarkarlen6.se

Övriga ärenden och frågor till styrelsen. Skicka till info@skarkarlen6.se eller lägg ett meddelande i vår brevlåda i porten Wergelandsgatan 2. Styrelsen undanber sig telefonsamtal. Föreningens postadress är: Brf Skärkarlen 6, Wergelandsgatan 2 bv, 168 48  Bromma.

Frågor som rör ekonomi (hyror/avgifter etc.) och fastighetsskötsel hanteras inte av styrelsen. Du hittar kontaktuppgifter till våra förvaltare HÄR (länk).

Om du lagt ut pengar för föreningens räkning går du in på  portal.simpleko.se, väljer rubriken Utlägg och överföringar och följer anvisningarna där. Eller så skriver du ut och fyller i  UTLÄGG (länk). Skicka blanketten + kvitton till Brf Skärkarlen 6, Fast.nr. 335, Box 1005, 831 29  Östersund. Eller e-posta till simpleko@ironmountain.com . Beloppet sätts in på det konto du angivit. Det kan ta några veckor.

En bostadsrättsförening i Blackeberg, Bromma